Klára_ Jaká jsem,kdo jsem a podobný kecy

06.02.2010 20:17

No tak na svět sem přišla tak jako asi většina lidí xD ae to tady nebudeme rozebírat!! xD Narodila sem se 11.10.1997 v 8:56 xP.....

Mno a teť kde sem vyrůstala a kde vyrůstám xD.....Tak nejdřív sem bydlela v Ohnišově, pak sem se přestěhovala do Nového Města nad Metují a teť bydlím ve Slavětíně nad Metují..... :)) Mám jednu ségru který je 14 a brášku kterému je 1měsíc xD..... Mno a mě je 12 =) Mno tak to sou takový ty základní informace který o mě můžete vědět =)) a teť to VŠECHNO ostatní xD jejda toho bude xD....

 

No tak začnu třeba tím co ráda dělám..... Takže už asi 7 let se věnuji tanci a moc mě to baví (teť už bych to bez tance nezvládla)...

Ráda taky jezdím na kole, bavím se s kamarády, chodím ven, vařím xD a ráda taky jezdím někam na válety nbo do Chorvatska xD xP..... Co poslouchám? Mno poslouchám prakticky všechno co se dá xD Já nedokážu určit jakej styl poslouchám páč poslouchám od každýho něco.... xD Tak např: Lady GAGA, Beyonce,Britney Spears,Inna, Pitbull,Prodigy, 3oh!3, trchu i Akona, Black eyed Peas, David Guetta, Flo rida, Pussycat dolls atd.... =o))

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Klára_ Jaká jsem,kdo jsem a podobný kecy

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.