Markéta – jaká jsem, kdo jsem a tak dále a tak dále...:D

06.02.2010 18:52

Předem se omlouvám za způsob podání - někdy to bude nejspíš vyzařovat jako...no prostě to asi nebude moc smysluplný :D

 

 NĚCO O MĚ......A KOLEM A KOLEM......A O TOM, JAK SE UČITELÉ UMÍ HEZKY MSTÍT

Jelikož na světě bylo málo lidí, kteří by byli schopni otravovat, tak jsem se narodila já.  Stalo se to 28. Listopadu, roku 199* (Tak hvězdička je tam schálně, nemusíte hned vědět kolik mi přesně je :D). Chcete to ještě na minuty? Ne? Tak to máte smůlu, jelikož já to jdu napsat, ať se vám to líbí nebo ne. Tak tedy – čas byl 12 hodin a 3 minuty odpoledne – tudíž skoro přesně na oběd (joo, to si někdo umí vybrat kdy se narodit...:)..:D..) .Pak jsem - jako každý prtě – vychodila školku a teď strašim na základce (co se naší třídy týče,s vybíráním místa si tedy učitelé pěkně pohráli - nejdříve jsme měli "tu čest" být mezi sborovnou a holčíčíma záchodkama (no řekněte - není to od nich známka laskavosti?) ale teď nás vzali "na milost" (nebo nás už měli plný zuby - kdo ví?) a dali nás na konec chodby vedle šesťáků...( jak tak teď přemýšlím, nejspíš nás měli plný zuby, jinak by se nám, takhle "pěkně" nepomstili)). Jinak kluci u nás ve třídě jsou pěkný mimina (snad už z toho vyrostou, ono je totiž dost nepříjemný mít ve třídě pubertální mimina, co si teprve nedávno přestali hrát s poggama a na mumie (teď je "IN" hrát si na Flat Outy).

..A HUDBA?....

Tak, teď jsem shrnula to, jak jsem se narodila a naší třídu, teď se vrhnu na ty bláboly o tom, jaká sem a co mám ráda (či co to vlastně je). Tak tedy za mám ráda hudbu, hlavně Evanescence, Within Temptation, Epica, My Chemical Romance, The Used, Brokencyde, AFI, HIM, Lovex, Three Days Grace, Apocalyptica, Breaking Benjamin, Delain, Sirenia, 30 Seconds To Mars, Sick Puppies, Linkin Park, Nickelback, Nightwish, OneRepublic, The Rasmus, Hinder, Hoobstank,.. Jo a ještě S-koreho a BPM..:)... A to by mělo být asi všechno...:)...

NĚKDO JÍ PROTO, ABY ŽIL - U MĚ JE TO NAOPAK :D

Pak mám taky ráda jídlo (hm, což mi připomíná, že jsem právě teď dostala neuvěřitelnou chuť na čokoládu), hlavně kuře, hranolky a podobný „strašně zdravý“ věci. Jestli je ale něco, co fakt nemám z jídla ráda, tak to jsou ryby (lidi, jak vám to může chutnat? Vždyť to není ani sladký, ani slaný – prostě BEZ CHUTI...ale taková čokoláda.....hmmm.....:D)

A KNÍŽKY? JEDNOZNAČNĚ MALÝ PRINC!

Tak, teď ale přestanu básnit o jídle a místo toho začnu psát o knihách (to bude sranda :D). No, tak knížka, kterou mám strašně ráda je Malý Princ od Antoina De Saint-Exupéry. Je to strašně moc pěkná knížka (tu knížku doteď nepochopila, jelikož je docela dost těžká na pochopení, a při mojí  inteligenci… No prostě se jí doteď snažím porozumět)  No a taky mám ráda Bibli :)... Jo a abych nezapomněla... Teď zrovna čtu od Kinga TO... Knížka je to pěkná, ale trochu.. No trochu moc tlustá.....:D....

ZNÁTA MOJI ŽENU?.....JO, ŠÉFE :D

No a pak mám taky ráda filmy. Jak jste asi poznali, tak tohle bylo RRRrrr.... Ale jestli je film, na kterej bych se v plným vědomí nekoukla, tak je to Mrazík... z toho aby měl jeden noční můry....

KONEC! TO SE VÁM ULEVILO, CO? :D

No, co mám ráda jsem teď napsala a jdu na to, jaká jsem. Tak tedy, jsem líná (tedy OMYL – jsem jen velice OHLEDUPLNÁ. Přece – co kdybych někomu vzala tu činnost, na kterou by se tak těšil a kvůli mně by ji mít nemohl? To by nebylo fér), vtipná, (v rámci možností a inteligence, samozřejmě) velice chápavá když máte čas a chuť mi to vysvětlit, tak pak nevidím jediný problém v tom, proč bych to nemohla pochopit), vysoce iteligentí (samozřejmě musím brát ohledy na mojí mozkovou kapacitu)….nic jinýho mě k těm vlastnostem nenapadá….jo, snad jen to, že jsem PŘÍŠERNĚ ukecaná( někdo takovej přece bejt musí, no ne? Tak proč to nevzít na sebe?). Klidně bych pokračovala dál, ale vás by to pak nebavilo číst a i kdybych se rozhodla napsat ještě stránku dvě v domění, že by vás to pak číst bavilo, tak by mi mezitím upadla ruka. Ale teď už jdu fakt končit, jelikož mi už dochází nápady co psát dál :)

Jo a jmenuju se Markéta, ale to vás asi už došlo: D

 

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Markéta – jaká jsem, kdo jsem a podobný kecy

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.